Oukitel U20 Plus Is De Goedkoopste Smartphone Met Dubbele Camera: Review, Specificaties, Prijs

Inhoudsopgave:

Anonim

Oukitel U20 Plus is een 3e generatie U-line smartphone van Oukitel. Deze budgetcameratelefoon werd in 2016 aangekondigd en ging kort daarna gelijktijdig in alle landen in de verkoop.

Oukitel U20 Plus is de goedkoopste smartphone met dubbele camera: review, specificaties, prijs

Uiterlijk

Smartphone Oukitel 20u Plus verschilt uiterlijk praktisch niet van andere smartphones in dezelfde prijscategorie. Zelfs carrosseriekleuren zijn de laatste jaren al standaard voor alle telefoons. Je kunt het kopen in roze, gouden en grijze carrosseriekleuren.

Het scherm van de smartphone neemt niet het hele gebied van het voorste deel in beslag en deelt de ruimte met de camera aan de voorkant en de home-knop. De tweede camera en de flitser bevinden zich gewoonlijk aan de achterkant van het apparaat. Aan de uiteinden van het apparaat bevinden zich volume- en aan / uit-knoppen, evenals micro-usb en mini-jack 3,5 mm-connectoren.

Ergonomie

Qukitel U20 heeft standaard afmetingen voor smartphones met zijn diagonaal. De hoogte van het apparaat is 15,4 cm, de breedte is 7,75 cm, de dikte is 0,85 cm, het gewicht is 195 g. De telefoon ligt lekker in de hand, wanneer u hem vastpakt kunt u het volume regelen of het apparaat vergrendelen, zoals en bedien de telefoon met je duim.

De behuizing van het apparaat is gemaakt van duurzaam plastic. Bij zware belasting begint de achterkant van de telefoon warm te worden, waardoor deze ongeschikt is voor langdurig gebruik. De telefoon glijdt uit je handen en blijft eraan plakken bij langdurig gebruik.

Afbeelding
Afbeelding

Kenmerken

Oukitel U20 Plus heeft een Mediatek MT6737T quad-core processor met een werkfrequentie van 1,5 GHz. De processor is vrij snel en stelt je in staat om meerdere taken tegelijk uit te voeren. Dit wordt geholpen door de Mali-T720 MP2 grafische versneller, die een deel van de processorbelasting overneemt. De test met de antutu-benchmark laat 31 duizend punten zien, waarmee het toestel vergelijkbaar is met middenklasse smartphones.

Maar om tegelijkertijd te doen wat je wilt, is de processor alleen niet voldoende. Om dit mogelijk te maken beschikt de U20 over 2 GB RAM. Dit is voldoende voor alle soorten taken. Voor de behoeften van de gebruiker is er ook 16 GB permanent geheugen geïnstalleerd. Maar aangezien het belangrijkste kenmerk van de telefoon de camera is, is deze vrij klein. De totale hoeveelheid geheugen kan echter met nog eens 128 GB worden vergroot met behulp van micro-SD-geheugenkaarten.

De smartphone heeft een IPS-matrix met een diagonaal van 5,5 inch. Het display met een resolutie van 1920 x 1080 pixels geeft 16 miljoen kleuren weer. Goede helderheid en contrast maken het mogelijk om het apparaat bij elk weer buiten te gebruiken. Maar voor nog meer zichtbaarheid is het beter om een beschermglas met een antireflecterend oppervlak op het scherm te plaatsen. Dankzij de grote kijkhoeken kan het toestel ook gebruikt worden voor het kijken van films.

Maar films kijken op een klein telefoonscherm is niet zo leuk als kijken naar een grote draadloze tv. De telefoon heeft zowel een blutooth module versie 4, 0 als wifi, waarmee je verbinding kunt maken met een tv. Voor bellen of internetten wordt de nieuwste generatie LTE 4G mobiele communicatie gebruikt, al zijn ook de oudere hspda+ en gsm beschikbaar. De verbinding is goed, maar het hangt meer af van de provider.

Het belangrijkste dat de Oukitel U20 Plus onderscheidt van een heleboel andere budgetmedewerkers, is de camera. De camera aan de achterkant van het toestel is dubbel, waardoor je foto's maakt van dezelfde kwaliteit als dure vlaggenschepen. De resolutie van de hoofdcamera is 13 megapixels en de extra is 0,3 megapixels. De camera aan de voorkant met een resolutie van 5 megapixels is inferieur aan de hoofdcamera, maar vervult zijn functies naar behoren. Beide camera's passen zich aan de omstandigheden aan, maar je kunt de instellingen handmatig wijzigen in de pro-modus.

De prijs van het apparaat begint vanaf zesduizend roebel, hoewel het in gebruikte staat nog goedkoper kan worden gekocht. Op dit moment is het alleen online te bestellen.

Aanbevolen: