SJCAM M20: Budget Actiecamera Review

SJCAM M20: Budget Actiecamera Review
SJCAM M20: Budget Actiecamera Review

Anonim

De kleinste en lichtste camera van het gerenommeerde bedrijf SJCAM is de M20. Hiermee kan elke video met aangenaam comfort worden gefilmd.

SJCAM M20 - miniatuurcamera
SJCAM M20 - miniatuurcamera

De SJCAM M20 action camera wordt door de fabrikant gepresenteerd als het kleinste 4K opnameapparaat. Het feit dat ons land nu een officiële vertegenwoordiging van het bedrijf heeft, is ook bemoedigend. Hierdoor kunt u onder garantie service verlenen en een origineel product aanschaffen. En dit is vandaag een dringende vraag, aangezien alleen een officiële vertegenwoordiger zich kan verzekeren tegen nepcamera's.

Beeld
Beeld

Externe gegevens SJCAM M20

De camera is gehuisvest in een traditionele heldere verpakking met een transparant venster. Opgemerkt moet worden dat deze actiecamera merkbaar "slanker" is. "Baby" is dunner geworden aan de zijkanten en veel groter. De afmetingen maken het nog comfortabeler in gebruik. Plaatsing in de hand is veel comfortabeler geworden. Het kleurenschema van het apparaat is in klassieke zwarte kleur en in felle tinten.

De camerabody is van kunststof. De voorkant is zacht aanvoelend. De zijkanten hebben een gestructureerde textuur met gladde groeven. Dankzij hen ligt de actiecamera sjcam m20 perfect in de hand van de gebruiker en streeft hij er niet naar om eruit te glippen. Aan de linkerkant van het apparaat bevinden zich micro-HDMI voor het weergeven van afbeeldingen op een externe monitor, micro-USB voor opladen en synchroniseren, en een geheugenkaartcompartiment.

De bovenzijde van de sjcam m20 is netjes afgerond. In het midden bevindt zich een LED-indicator die de opname regelt, evenals een knop die van modus verandert (inschakelen, uitschakelen) en een knop die de opname start. Ze werden voorzichtig verdiept, waardoor valse alarmen werden geëlimineerd wanneer de camera in een zak werd gedragen. Aan de rechterkant van het apparaat bevinden zich twee knoppen om Wi-Fi om te draaien en te starten. Tussen deze knoppen zit een microfoongat. Aan de achterkant van de camera zit een 1,5 inch scherm waarop je de opnamehoek kunt kiezen en aanpassen. Onder het scherm zitten speakers. Hun geluid is behoorlijk luid. Het batterijklepje schuift met één lichte beweging opzij. Er is een instructie in het Russisch voor sjcam m20.

Beeld
Beeld

Specificaties:

Dit apparaat is uitgerust met een Novatek 96660-processor in combinatie met een 16MP Sony IMX206-matrix. De maximale resolutie is 4K, voor de Full HD-modus is fotograferen mogelijk met 60 FPS, HD - 120 FPS. Er wordt gebruik gemaakt van een hoogwaardige optische groep van 6 lenzen met een kijkhoek van 166 graden. Ook is er een gyro-stabilisator in de camera ingebouwd. Opnieuw ontworpen snelle instellingen in het apparaatmenu. Hier worden speciale opnamemodi aangeboden en de toegang tot deze functies is nu technisch veel eenvoudiger. Het hoofdinstellingentabblad heeft een breed scala aan opties voor gedetailleerde configuratie van de SJCAM M20.

De camera ondersteunt afstandsbediening vanaf het smartphonescherm. Voor synchronisatie moet u ook het hulpprogramma (gratis) downloaden. Met behulp van een speciale applicatie kun je de video in de stream bekijken, de benodigde video's in het geheugen opslaan en instellingen maken. Ik ben blij dat de interface van dit apparaat zorgvuldig is gelokaliseerd voor Russische gebruikers.

Aanbevolen: